Editoryal
BibTex RIS Kaynak Göster

Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri

Yıl 1991, Cilt: 2 Sayı: 2, 35 - 39, 01.03.1991
Yıl 1991, Cilt: 2 Sayı: 2, 35 - 39, 01.03.1991
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Orhan İçöz

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 1991
Yayımlandığı Sayı Yıl 1991 Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA İçöz, O. (1991). Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2(2), 35-39.
AMA İçöz O. Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Mart 1991;2(2):35-39.
Chicago İçöz, Orhan. “Turizm Sektöründe Tanıtma Ve Pazarlama Stratejileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 2, sy. 2 (Mart 1991): 35-39.
EndNote İçöz O (01 Mart 1991) Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 2 2 35–39.
IEEE O. İçöz, “Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 2, sy. 2, ss. 35–39, 1991.
ISNAD İçöz, Orhan. “Turizm Sektöründe Tanıtma Ve Pazarlama Stratejileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 2/2 (Mart 1991), 35-39.
JAMA İçöz O. Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1991;2:35–39.
MLA İçöz, Orhan. “Turizm Sektöründe Tanıtma Ve Pazarlama Stratejileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 2, sy. 2, 1991, ss. 35-39.
Vancouver İçöz O. Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1991;2(2):35-9.