e-ISSN: 2547-9601
Başlangıç: 2008
Yayımcı: Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği
Kapak Resmi
 

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi'nin temel amacı, Pazarlama ve Pazarlama Araştırması alanlarında bilimsel araştırma makaleleri yayınlamaktır. Dergi, Sosyoloji, Psikoloji, Yönetim Bilimi ve Girişimcilik gibi Pazarlama ile ilgili konulardan katkıları teşvik etmektedir. Pazarlama ve Pazarlama Derneği'nin (PPAD) resmi dergisi olan Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi yılda üç kez yayınlanır. Tüm bildiriler çift kör hakemlik sürecine tabi tutulur. Bu dergide yayınlanan makalelerin bilimsel ve dil ile ilgili sorumluluğu yazarlara aittir. Dergide yayınlanan makaleler kaynak gösterilmeden kullanılamaz. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi “ULAKBİM”, “Advanced Sciences Index (ASI)”, “AcademicKeys”, “CiteFactor” ve “ASOS Index” de indekslenmektedir.

2024 - Cilt: 17 Sayı: 1

Araştırma Makalesi

A Qualitative Study on the Determination of Balancing Factors in the Relationship between Products, Consumers and Package Schema on the Basis of Balance Theory